piątek, 29 maja 2015

Najpopularniejsze pozycje do nauki według Felcia

Łapa wszystkim, którzy mnie jeszcze nie znają! Mam na imię Felcio i jestem... królikiem! Nawiązałem współpracę z blogerkami Studenckich Blubrów dlatego właśnie czytacie mój wpis.




Zbliża się trudny dla Was okres... sesja! Dla mnie w zasadzie też, bo Pancia i Pancio nie będą mieli dla mnie czasu :( Nic tylko nauka i nauka. Ale z moich obserwacji wynika, że uczyć można się na wiele sposobów. Dzisiaj opowiem Wam, jak możecie to robić.

Ja oczywiście bardzo wpieram Pancia i Pancię w ich nauce, gryzę im notatki żeby nie było im smutno, podchodzę żeby mnie głaskali, tak żeby im się nie nudziło. Jednym słowem: pomagam :)

Na siedząco
Najprostszy sposób nauki, jeden z wygodniejszych, ale nudzących. Pancia zawsze po takim siedzeniu mówi „Ale mnie tyłeczek boli”. Dlatego nie polecam nauki na siedząco na dłuższą metę.

Na leżąco
Oj... tak. To bardzo wygodne leżeć z książką (którą mogę pogryźć), ale raczej nie wtedy, kiedy trzeba się uczyć. W takiej pozycji ja czasami gryzę jakiś kryminał, ale na pewno nie książkę naukową czy notatki, oj nie. Nie zalecam tej pozycji śpiochom, którzy pewnie zasną jak tylko poczują poduszkę i znajdą na to fantastyczną wymówkę.

Na myśliciela
„Przecież ja to wiem, po co mam się uczyć?” Najlepiej jest siedzieć i udawać przed innymi (przed sobą też), że umiemy już wszystko, dlatego nauka jest zbędna. Ja często tak robię siadając na fotelu. Udaję, że myślę o tym, jaki to wielki jest wszechświat i bla bla. Ale ja myślę o marchewce :)

Na kujona
Weźcie do ręki najmądrzejszą książkę, jaką macie w domu i zabierajcie ją ze sobą wszędzie: do kuchni na obiad, do łazienki na... no sami wiecie, do przeglądania facebooka, możecie ją nawet wziąć ze sobą do tramwaju. Wy macie spokojne sumienie, że niby się uczycie, a inni myślą, że jesteście kujonami z piątkami i wszyscy są szczęśliwi :)

Sposobów jest oczywiście o wiele więcej. Ja tylko opowiedziałem Wam o tych, które najczęściej stosują moi Panciowie. A Wy jak lubicie uczyć się najbardziej? 


Jeśli chcecie poczytać zabawne wpisy królika, który potrafi obsługiwać komputer, wpadnijcie koniecznie na felcio.blogspot.com! #Łapa

1 komentarz:

FORMULARZ KONTAKTOWY

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *